ΕΝΑΡΜΟΝΙΟ ΩΔΕΙΟ
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΝΑΡΜΟΝΙΟ ΩΔΕΙΟ
    • ΠΑΡΟΧΕΣ
    • ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
    • ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΩΝ ΙΔΡΥΤΡΙΩΝ
  • ΣΠΟΥΔΕΣ
    • ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ >
      • ΠΙΑΝΟ
      • ΕΓΧΟΡΔΑ
      • ΠΝΕΥΣΤΑ
      • ΑΝΩΤΕΡΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
      • ΜΟΝΩΔΙΑ - ΜΕΛΟΔΡΑΜΑΤΙΚΗ
      • ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
      • ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ
      • ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
    • ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΡΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ >
      • ΟΜΑΔΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΝ
    • ΣΧΟΛΗ ΛΑΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
    • ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ-ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΡΑΜΑ

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ - ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΡΑΜΑ

Picture
Το Τμήμα της Θεατρικής Αγωγής-Εκπαιδευτικού Δράματος είναι κατάλληλο για όλες τις ηλικίες και τα ενδιαφέροντα.
Ο Αϊνστάιν είπε: «Η φαντασία είναι πιο σημαντική από τη γνώση».

     Υπάρχουν πολλές έρευνες, οι οποίες αναφέρουν τις θετικές επιρροές που έχει η ένταξη των  νέων σε ομάδες Θεατρικής Αγωγής- Εκπαιδευτικού Δράματος.  
     Τα οφέλη που αποκομίζουν είναι φυσικά, συναισθηματικά, κοινωνικά και βοηθούν στην ανάπτυξη μιας υγιούς εκτίμησης του πολιτισμού και των τεχνών.



Πιο κάτω αναφέροντα αναλυτικά, τα πιο σημαντικά από αυτά τα οφέλη


  • Αυτοπεποίθηση
          Οι πτυχές των τεχνών του θεάματος, ιδιαίτερα του αυτοσχεδιασμού, βοηθούν τους νέους να κατανοήσουν πώς να εκτιμούν τις καταστάσεις, πως να σκέφτονται δημιουργικά και πως να είναι πιο σίγουροι όταν θα χρειαστεί να μπουν σε άγνωστες καταστάσεις.
Μαθαίνουν να εμπιστεύονται τις ιδέες και τις ικανότητές τους. Η εμπιστοσύνη που αποκτάται από την εκμάθηση των δεξιοτήτων της τέχνης μέσα από καλλιτεχνικές εφαρμογές ισχύει για το σχολείο, την καριέρα και τη ζωή τους γενικότερα.
  • Φαντασία
          Το να είναι τα παιδιά δημιουργικά και να μαθαίνουν να κάνουν δημιουργικές επιλογές, τα βοηθά να είναι καλύτερα στη σκέψη νέων ιδεών, επιτρέποντάς τους επιπλέον, να δουν τον κόσμο γύρω τους με νέους τρόπους.
  • Ενσυναίσθηση
          Η κατανόηση των χαρακτήρων, των ρόλων και του υποκείμενου των παιχνιδιών και των μιούζικαλ, επιτρέπει στα παιδιά να συνδέονται καλύτερα με διαφορετικές καταστάσεις, υπόβαθρα και πολιτισμούς. Τα ενθαρρύνει επίσης σημαντικά να αναπτύξουν τα αισθήματα της συμπόνιας και ανοχής για τους γύρω τους.
  • Συνεργασία
         Το θέατρο είναι μια συνεργασία διαφορετικών παικτών και σε πολλές περιπτώσεις η ποιότητα του αποτελέσματος εξαρτάται από την συνεργασία της ομάδας. Για το ιδανικό αποτέλεσμα απαιτείται ο συνδυασμός των δημιουργικών ιδεών και των δυνατοτήτων όλων των συμμετεχόντων. Αυτό σημαίνει πως συμμετάσχοντας τα παιδιά στην ομάδα συζητούν μα και και ανατροφοδοτούν συζητήσεις, όπως επίσης συνεργάζονται σε πρόβες και παραστάσεις.
  • Συγκέντρωση
         Το παιχνίδι, η άσκηση και η εκτέλεση αναπτύσουν τις ικανότητες και τις δεξιότητες των παιδιών, ώστε να είναι σε θέση να εστιάσουν στο μυαλό, στο σώμα και τη φωνή.
  • Δεξιότητες επικοινωνίας
         Είναι προφανές ότι το δράμα, το θέατρο και γενικά οι τέχνες του θεάματος, βελτιώνουν τη λεκτική αλλά και τη μη λεκτική επικοινωνία. Βελτιώνουν επίσης τη φωνητική προβολή, την άρθρωση, τον τόνο της ομιλίας και την έκφραση. Σημαντικό είναι επίσης πως αναπτύσουν τις δεξιότητες της ακρόασης και παρατήρησης. Όλα αυτά θα ωφελούν σημαντικά το παιδί στη μετέπειτα ζωή του.
  • Διασκέδαση
         Το παιχνίδι το χιούμορ και το γέλιο υπάρχουν άφθονα στα μαθήματα της Θεατρικής Αγωγής. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώνονται τα κίνητρα και να μειώνεται το άγχος των παιδιών.
  • Συναισθηματική διέξοδος
         Μέσα από την υποκριτική και το Δράμα επιτρέπεται στα παιδιά να εκφράζουν μια σειρά συναισθημάτων και έτσι είναι πιο εύκολο να κατανοήσουν και να αντιμετωπίσουν παρόμοια συναισθήματα που μπορεί να βιώνουν. Η επιθετικότητα και η ένταση απελευθερώνονται σε ένα ασφαλές και ελεγχόμενο περιβάλλον και στη συνέχεια μέσω του διαλόγου δίνεται στα παιδιά το ερέθισμα του προβληματισμού.
  • Φυσική κατάσταση
          Στην υποκριτική γενικά, αλλά ακόμα και στη δημιουργία πιο παθητικών παραστάσεων, απαιτείται έντονη κίνηση για παρατεταμένο χρονικό διάστημα. Πολλές τεχνικές ασκήσεις επιτελούν βελτίωση της ευελιξίας, του συντονισμού, της ισορροπίας και του ελέγχου.
  • Μνήμη
         Η Εκμάθηση ρόλων και κινήσεων είναι σαφές πως βελτιώνουν τη μνήμη. Η μνήμη του παιδιού απαιτεί άσκηση, ακριβώς όπως ένας μυς.

Κάποιες από τις τεχνικές που διδάσκονται  είναι:
  • Tableaux (ζωντανή εικόνα)
          Είναι μια στατική σκηνή στην οποία συμμετέχουν ένα ή περισσότερα παιδιά και στην οποία είναι στάσιμα και σιωπηλά. Τα παιδιά επικεντρώνονται σε ένα εστιακό σημείο, στις εκφράσεις του προσώπου και τη γλώσσα του σώματος. Αυτή η τεχνική είναι χρήσιμη για την ωρίμανση των παρουσιαστικών δεξιοτήτων των συμμετεχόντων καθώς και των δεξιοτήτων του κοινού.
  • Αυτοσχεδιασμός
         Με τον αυτοσχεδιασμό το παιδί έχει τη δυνατότητα να καταθέσει την άποψή του και παίζοντας να δράσει, να αντιδράσει και να επιδράσει σε μια πραγματική ή φανταστική κατάσταση. Στη διάρκεια ενός αυτοσχεδιασμού αισθάνεται την ανάγκη να γνωρίσει καλύτερα τον χαρακτήρα που υποδύεται, να εμβαθύνει στα ψυχολογικά στοιχεία του ήρωα και να τα αναπαραστήσει. Με τον τρόπο αυτό,ο αυτοσχεδιασμός ενσωματώνεται στη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος και η θεατρική πράξη αποκτάει παιδευτική διάσταση.
  • Παιχνίδια Δράματος
          Είναι δραστηριότητες και ασκήσεις οι οποίες χρησιμοποιούνται συχνά για να εισαγάγουν τα παιδιά στο δράμα. Αυτές οι δραστηριότητες τείνουν να είναι λιγότερο παρεμβατικές και ιδιαίτερα συμμετοχικές.
  • Παιχνίδια ρόλων
          Εμφανίστηκαν κατά τη δεκαετία '80 με στόχο την επικοινωνία μεταξύ των μαθητών μέσα από την παραγωγή λόγου, εκδηλώνοντας συμπεριφορές υπό συγκεκριμένες συνθήκες επικοινωνίας. Κατά βάση χρησιμοποιούνται για την καλλιέργεια της κατανόησης και παραγωγής του προφορικού λόγου. Ο όρος παιχνίδια, παραπέμπει στην υποκριτική ικανότητα των παιδιών. Τα παιχνίδια ρόλων οδηγούν τα σε μια ολοκληρωμένη επικοινωνιακή συμπεριφορά (λεκτική και μη λεκτική) με λόγο, εκφράσεις του προσώπου, χειρονομίες, μιμική και κίνηση. Τους παρέχουν τη δυνατότητα να βιώσουν τη γλώσσα μέσα από ποικίλες περιστάσεις επικοινωνίας, κατασκευασμένες μεν, αλλά πολύ κοντά στις αληθινές, που συναντούν στη ζωή τους έξω από τη σχολική αίθουσα.

Γενικές πληροφορίες
  • Η διδακτική ώρα διαρκεί 120΄
  • Το μάθημα είναι έτσι διαμορφωμένο, ώστε το παιδί να διασκεδάζει, να απελευθερώνει τη φαντασία του, να εκτονώνεται, αλλά πάνω απ όλα να δημιουργεί.
  • Διεξαγωγή μαθημάτων: Σάββατο.


Picture
Picture
Picture

ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ:

ΔΕΥΤΕΡΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ: 10:30 - 21:00
ΣΑΒΒΑΤΟ: 09:30 - 18:30

ΚΥΡΙΑΚΗ: ΚΛΕΙΣΤΑ


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΑΧΑΡΝΩΝ 314 & ΑΤΛΑΝΤΟΣ 25
ΑΘΗΝΑ
11254 - ΕΛΛΑΔΑ
ΤΗΛ: 210 85 42272

e-mail: enarmonio.wdeio@gmail.com



ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

 Developed by:  P.Nasiakou                                                                                                                                                                                                                                                                    © COPYRIGHT 2019. ALL RIGHTS RESERVED
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΝΑΡΜΟΝΙΟ ΩΔΕΙΟ
    • ΠΑΡΟΧΕΣ
    • ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ
    • ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΩΝ ΙΔΡΥΤΡΙΩΝ
  • ΣΠΟΥΔΕΣ
    • ΤΜΗΜΑΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ >
      • ΠΙΑΝΟ
      • ΕΓΧΟΡΔΑ
      • ΠΝΕΥΣΤΑ
      • ΑΝΩΤΕΡΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ
      • ΜΟΝΩΔΙΑ - ΜΕΛΟΔΡΑΜΑΤΙΚΗ
      • ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΜΟΥΣΙΚΗ
      • ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ
      • ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
    • ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΟΝΤΕΡΝΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ >
      • ΟΜΑΔΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΝ
    • ΣΧΟΛΗ ΛΑΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ
    • ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ - ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ-ΒΙΝΤΕΟ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ